YOUTH OE THE FUTURE FAMILY..NEVER HIDE
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.
YOUTH OE THE FUTURE FAMILY..NEVER HIDE

اسرة شباب المستقبل الجامعى

الرئيسيةالرئيسية  البوابةالبوابة  أحدث الصورأحدث الصور  التسجيلالتسجيل  دخول  

يوسف المصرى - حق مدنى قصة حكايـــــــــــــة

كاتب الموضوعرسالة
BUSHIDO

BUSHIDO

المساهمات : 98

يوسف المصرى - حق مدنى  قصة حكايـــــــــــــة Empty
مُساهمةموضوع: يوسف المصرى - حق مدنى قصة حكايـــــــــــــة   يوسف المصرى - حق مدنى  قصة حكايـــــــــــــة Emptyالثلاثاء سبتمبر 23, 2008 5:34 pm

يوسف المصرى - حق مدنى  قصة حكايـــــــــــــة Snoozer_05 يوسف المصري ..... يوسف المصري ....
جريت انا اول ما سمعت اسمي بيتنادي ووصلت للعسكري
_ خير كله تمام الحمد لله ؟؟
- تمام ايه يا استاذ المصالحه وكيل النيابه رفضها حولك جلسه .يوسف المصرى - حق مدنى  قصة حكايـــــــــــــة Nunu0000
- يا نهار اسود جلسه جلسة ايه بس هو انا عملت ايه ؟!
- الحق المدني يا بيه انت دفعت الجزء المالي بس المدني ده بمزاجنا احنا شوف مصلحتك يا استاذ هو انا مواريش غيرك .
لحظه انتم مستغربين ليه ؟؟
انا طبعا استاهل انهم يعملوا ليه جلسه !يوسف المصرى - حق مدنى  قصة حكايـــــــــــــة Kap
ويحبسوني كمان ..
بجد ...
انا اللي غلطااااان ...يوسف المصرى - حق مدنى  قصة حكايـــــــــــــة Thnk0001
ازاي اعمل عملة زي دي .
انا ايه اللي يخليني افكر اتجوز ؟!يوسف المصرى - حق مدنى  قصة حكايـــــــــــــة P30
مانا كنت في حالي ايه اللي يخليني اورط نفسي .
واشتري شقه !
يعني هو انا ناقص شقق ... يوسف المصرى - حق مدنى  قصة حكايـــــــــــــة Yahoo
مانا عندي شقة اختي بروح عندها
وشقة عمي اللي طاردني من يومين يوسف المصرى - حق مدنى  قصة حكايـــــــــــــة Vava
وشقة الفول اللي بافطر بيها كل يوم لما النقرس اكل عظمي ...!!يوسف المصرى - حق مدنى  قصة حكايـــــــــــــة Budo
انما انا استاهل طماع انا ....
ازاي افكر اني يكون لي بيت وعيال وواحده تطبطب عليا وترعاني
انا غلطان .....يوسف المصرى - حق مدنى  قصة حكايـــــــــــــة Gy0000
وبعدين هما يعني ظلموني ابدا .... ده حتي الناس غلبوا معايا.
رايحين جايين علي العماره مستنين الحمار اللي هيشتري الشقه !!!
ولو مجاش موش مشكله .
أي بغل يعدي من قدام الشقه يسد يوسف المصرى - حق مدنى  قصة حكايـــــــــــــة Out
هما يعني هيقطعوا نفسهم يوسف المصرى - حق مدنى  قصة حكايـــــــــــــة Old
المهم انهم الله ينور عليهم يوسف المصرى - حق مدنى  قصة حكايـــــــــــــة Friends نجحوا انهم يمسكوا واحد من الناس
اللي بيوضبوا شقتي وسالوه مين صاحب الشقهيوسف المصرى - حق مدنى  قصة حكايـــــــــــــة Close_tema
وطبعا قالهم الراجل اسمي وكمان رقم بطاقتي الشخصيه يوسف المصرى - حق مدنى  قصة حكايـــــــــــــة Gy0000
عشان هو مطمن ازاي مباحث الكهرباءيوسف المصرى - حق مدنى  قصة حكايـــــــــــــة Sheikh هتعملي مشكله
وانا لسه مركب العداد وهو واقف من يومين بعد مسجلت الشقه باسمي بيوم واحد طبعا اصله موش فاهم اني انا غلطان
طبعا
انا غلطان
يوسف المصرى - حق مدنى  قصة حكايـــــــــــــة Gun
لازم امشي في كل العماره !!!
واراجع علي كل لمبه قدام وجوه العماره يوسف المصرى - حق مدنى  قصة حكايـــــــــــــة Diablo2
لو مسروق ليها تيار اوصلها علي عدادي طبعا يوسف المصرى - حق مدنى  قصة حكايـــــــــــــة Vishenka_07
امال اسيب مال شركة الكهرباء يتسرق يوسف المصرى - حق مدنى  قصة حكايـــــــــــــة Gun
عرفتم بقي اني غلطان....
وخصوصا ان الشقه اللي في الدور الارضي زي شقتي هيه اللي بتشيل القضيه !!!!
وبعدين صاحب الشقه يتخانق مع السكانيوسف المصرى - حق مدنى  قصة حكايـــــــــــــة Bud
عشان مايعملوش كده تاني ..
لانهم لو عملوا اي حاجه برضوا هيعملوا القضيه باسم اول شقه
هههههههه
انا اللي غبي
كان ليه جاري زمان في الدور الارضي قتل واحد في الدور التاني يوسف المصرى - حق مدنى  قصة حكايـــــــــــــة Budo
ازاي مفهمتش انا واول ما اشتريت الشقه معرفتش اعمل كده ؟؟؟؟
موش بقولكم انا اللي غبي !!!
وبعدين الناس استحملوني يومين علي مرحت دفعت الغرامه 1500 جنيه مرتب سنه ونص يوسف المصرى - حق مدنى  قصة حكايـــــــــــــة Gy0000
اللي ماليش دخل بيها غير ان...
اللي عمل المحضرمن رجال المباحث ...الله يعمر بيتهم يوسف المصرى - حق مدنى  قصة حكايـــــــــــــة Pleasantry
شكل العماره ضايقه يوسف المصرى - حق مدنى  قصة حكايـــــــــــــة Hlp
وهو ماشي قال ما ادخل اخد نسبتي يوسف المصرى - حق مدنى  قصة حكايـــــــــــــة Ura1 علي القضايا من المغفل
اللي في اول دور
يوسف المصرى - حق مدنى  قصة حكايـــــــــــــة Mr47_01
يعني الراجل مغلطش امال يعني ميأكلش عيالهيوسف المصرى - حق مدنى  قصة حكايـــــــــــــة Yahoo
ولا يعني هيجوع هو واهله عشان خاطري ؟؟
وفي الاخر ازعل عشان هيعملولي جلسه وهاخد 6 شهور حبس بعد مدفعت 1500 جنيه ده انا ميبقاش عندي دم وابقي راجل قليل الادب.
ويارب سامحني بقي علي ظلم شركة الكهرباء اللي انا مبهدلها معايا
وحطلها في فيشة او مشترك حسانتها يارب اللي انا باظلمهولها .

وعجبييوسف المصرى - حق مدنى  قصة حكايـــــــــــــة To_pick_ones_nose
بس ادعولي عشان رايح اتحبس 6 شهور بجد عشان الكهرباء

يوسف المصرى - حق مدنى قصة حكايـــــــــــــة
صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-